Get Involved

شارك معنا

Teach

We are always looking for teaching volunteers at the education centre in Amman. From teaching languages to employment skills, all contributions are welcome. If you would like to teach at our education centre, please complete the attached teaching application form. 

https://goo.gl/forms/zEGey1ydbPtidnEq1

Volunteer

Our volunteers are a large part of our success. We are always grateful to the people travelling from all over the world to spend time at our centre. If you would like to help out, even for a few days, please complete the attached volunteer application form.

https://goo.gl/forms/UFDyQrEYpmHeTSsI3

If you want to volunteer but are unsure what you can do, here are just a few ideas:

  • Yoga in the rehabilitation centre;
  • Office admin;
  • Photography for the website and social media;
  • Medical and physiotherapy support;
  • Art workshops.

We may post details below of specific events and roles that we need volunteers for from time to time. In the meantime, all interest is welcome.

Fundraise

If you have an idea and you would like to do to fundraise for our work, please get in touch with our team by sending us an email at admin1@souriyat.org

Career opportunities

If you are interested in relieving suffering and building for the future following one of the biggest humanitarian crises in our time, we are always looking for passionate and motivated people to join our team. We will set open vacancies below, but feel free to send us your CV, we will keep it on file for 6 months to consider for any vacancies that come up in the meantime.

Current Vacancies – None

التعليم

نحن نبحث دائماً عن مدرسين للتطوع في مركزنا التعليمي في عمان. نحن نرحب بكل المساهمات ابتداءً من تعليم اللغات وانتهاءً بالمهارات المهنية. إذا كانت لديك الرغبة بالتعليم في مركزنا في عمان، الرجاء تعبئة استمارة طلب المعلم المتطوع عبر الرابط:

https://goo.gl/forms/zEGey1ydbPtidnEq1

التطوع

إن نجاح سوريات عبر الحدود قائم بشكل كبير على المتطوعين. نحن ممتنون دائماً لكل من جاء للعمل في مركزنا من كل أنحاء العالم. إذا كانت لديك الرغبة بالمساعدة، حتى ولو كانت لبضعة أيام، الرجاء تعبئة استمارة طلب التطوع عبر الرابط:

https://goo.gl/forms/UFDyQrEYpmHeTSsI3

إذا كنت تريد التطوع ولكنك غير واثق مما يمكنك فعله، ها هي بعض الأفكار:

  • تقديم دروس اليوغا في مركز إعادة التأهيل
  • مساعدة إدارية ومكتبية
  • التصوير الفوتوغرافي (للموقع الالكتروني ومواقع التواصل الاجتماعي)
  • الدعم الطبي والعلاج الفيزيائي
  • تقديم الورشات الفنية

قد نقوم بالإعلان عن تفاصيل إضافية في حال كانت هناك مناسبات أو أدوار محددة مطلوبة من حين إلى آخر. ولكن نقوم حالياً بالترحيب بجميع الاهتمامات.

جمع التبرعات

في حال كانت لديك فكرة وترغب في تنظيم مبادرة لجمع التبرعات لدعم عملنا، الرجاء التواصل مع فريقنا عبر البريد الالكتروني admin1@souriyat.org

فرص التوظيف

في حال كنت مهتماَ في تخفيف المعاناة وبناء المستقبل في واحدة من أكبر الكوارث الإنسانية في عصرنا، نحن نبحث دوماً عن الأشخاص الشغوفين والمتحمسين للانضمام إلى فريقنا. في حال وجود وظائف شاغرة، سنقوم بالإعلان عنها أدناه ولكن بإمكانك ارسال سيرتك الذاتية وسنقوم بالاحتفاظ بها في سجلاتنا لمدة 6 أشهر ومراجعتها في حال وجود فرص عمل شاغرة.

الشواغر الحالية:

لا يوجد